Akwantuo

Siebe in Ghana


Maartje is jarig!

Siebe is nooit te beroerd om even onder zijn palmboom
vandaan te komen om zijn zusje te feliciteren.

Hiep hiep hoera! Mijn zusje Maartje is vandaag 22 geworden! Gefeliciteerd Maart, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt! Je cadeautje is wel een beetje laat dit jaar, nog iets meer dan twee maanden wachten...

De foto is genomen op het strand van Krokrobite. Op de achtergrond zijn de vissers bezig de vangst binnen te halen. Ik sliep met een aantal andere vrijwilligers in een geweldig hotel, direct aan het nog geweldigere strand. Er was airco en ik heb mijn eerste echte douche in drie weken genomen. Pannekoek met banaan voor het ontbijt, een hamburger met friet als lunch en 's avonds een hele dikke verse vis. Daarna was er vooral veel bier en live muziek. Toen ik gisteravond in mijn portemonnee keek, bleek dat ik 30 euro lichter was...

Misschien een ideetje voor als je in Ghana bent Maart?

3 Responses to “Maartje is jarig!”

  1. # Anonymous Anonymous

    haha dankje sieb!
    Dat strand ziet er helemaal niet verkeerd uit.. en je verhaal over live muziek en biertjes ook niet! Dat gaan we dus vaak doen he..als ik er ben. Nog even over die douche, hoe hou je het vol? Dat wil ik dus niet als ik daar ben! haha.. veel plezier nog. x  

  2. # Anonymous Anonymous

    Hoe hou ik het vol? Gewoon, met een emmer!  

  3. # Anonymous Anonymous

    ahum, als ik ff in mag breken op jullie familie feestje?
    jij ook van harte met je zusje sieb.
    en wat heb je het zwaar daar op het strand hahaha.
    enjoy!
    Rob.
    ps, hoe staat het met de dames/vrouwen/lekkere chickies daar!?!?!?  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.