Akwantuo

Siebe in Ghana


De hond is dood...

Mijn kamer

Dit is dus mijn kamer. Het gedeelte dat niet op de foto staat is opslagruimte. Zoals je ziet heb ik voldoende plek voor mijn toiletartikelen, drie stoelen voor mijn handdoek, een rek voor mijn overhemden en een prachtig uitzicht op de schutting van de buren. De foto is een beetje donker, maar dat past mooi bij de stemming van de dag. Gisteravond is Gloria's hond, Scooby, onder een auto gekomen en ter plekke overleden. "It is paining the family"
Zoals jullie weten ben ik een groot liefhebber van honden. Ik zal daarom nooit vergeten hoe Scooby elke keer als ik thuiskwam weer blij tegen me opsprong en hoe hij steeds weer in mijn enkels probeerde te bijten. Moge hij rusten in vrede.

1 Responses to “De hond is dood...”

  1. # Anonymous Anonymous

    je kan beter de hond (niet) in de pot vinden.
    r.i.p scooby
    mijn gedachten zijn bij de naaste.
    sterkte sieb!!
    rob.  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.