Akwantuo

Siebe in Ghana


Een Foto! Een Foto!

Het ultieme bewijs dat ik nog leef: een foto van mij op een berg in Afrika...

Deze foto is genomen tijdens een zes uur durende tocht door de bergen rond het plaatsje Wli in de Volta Region. Het was me het tochtje wel! De berg rechts op de foto is lager dan de hoogste van de in totaal drie bergen die ik heb beklommen. Achter de bergen waar ik op de foto naar kijk ligt de Togolese grens. Na zes uur klauteren was het goed douchen onder de hoogste waterval van West-Afrika, het doel van onze trip.

3 Responses to “Een Foto! Een Foto!”

  1. # Anonymous Anonymous

    ben jij dat wel???? je gezicht staat er niet zo goed op!!!
    hahaha, ja dat is nog is wat anders dan de zeeuwse duinen.
    wat was de uitslag v/d wedstrijd??
    tot de volgendeX
    Cu rob.  

  2. # Blogger Gizmo

    tsjeses man ..
    ook al Nordic Walking in Afrika ! het is wel een hele hype aan het worden  

  3. # Anonymous Anonymous

    Hij leeft! Hij leeft!

    Je ziet er wel erg 'shaman'achtig uit, meneer de medicijnman, met die coole stok... regendans, anyone?  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.