Akwantuo

Siebe in Ghana


Ik sta in de krant!

Mijn eerste stuk in de Chronicle! Lees het hier!
De hoofdredacteur wilde graag een stukje over mijn belevenissen in Ghana. Wat dat betreft lijkt hij een beetje op jullie. Veel plezier ermee!

3 Responses to “Ik sta in de krant!”

  1. # Anonymous Anonymous

    nou sieb dat is een mooi stuk in de krant er staat zeker niet veel ander nieuws in hahaha.
    nee hoor, ga zo door mijn jongen.
    groet Rob.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Lieve Siebe,

    gefeliciteerd met je eerste publicatie in The Chronicle! Het stuk lijkt me geschreven voor en Ghanees publiek. Ik vroeg me wel direct af: is Engels de voertaal in Ghana of worden er ook allerhande dialecten gesproken? Heb je enig idee hoeveel procent van de bevolking goed kan lezen en schrijven? Wat is de oplage van je krant? Zomaar wat vragen, pure interesse...

    Het verbaasd me hoe open en direct je kan schrijven over de problemen van Ghana. Ieder flintertje kritiek op Italie wordt hier onmiddellijk afgekapt: Italianen vinden mij al snel direct, brutaal, agressief, ja zelfs intimiderend... en dat terwijl ik zo'n lief meisje ben! ;)

    Ik flits heen en weer tussen Europese hoofdsteden: het leven van de nomade is het mijne. Op drift, kan je wel zeggen.

    love & anarchy,


    Eveline  

  3. # Anonymous Anonymous

    Geweldig Siebe, je eerste krantenartikel! maak maar eens een foto van zo'n tro-tro, ben zeer benieuwd!
    Dankzij al die vriendelijke Ghanezen ben je zo te lezen al ardig ge(ver)wend! Geniet maar lekker verder.
    groeten, ook van Rogier en Lennart,
    Gerda  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.