Akwantuo

Siebe in Ghana


Shepherd Stars uit, altijd lastig

Eindelijk! Ik heb een fatsoenlijk internetcafe gevonden! Helaas is de batterij van m'n fototoestel leeg en kan ik wéér geen foto's plaatsen.. Na het weekend ben ik weer in de buurt. Nog even geduld!
Over het weekend gesproken... Aanstaande zondag speel ik met een elftal van vrijwilligers tegen de Shepherd Stars, een jeugdteam uit Accra. Dit is het team van het Good Shepherd Orphanage Home(een weeshuis), vlakbij het Liberiaanse kamp waar ik werk. We kijken er met z'n allen naar uit om de wezen een flink pak op de broek te geven.
Er zal bij onze wedstrijd een cameraploeg van de landelijke TV aanwezig zijn en we hebben ook al in de belangrijkste krant van Ghana (de Daily Graphic) gestaan.
Volgens mij is het komkommertijd...

9 Responses to “Shepherd Stars uit, altijd lastig”

  1. # Anonymous Anonymous

    Nou sieb misschien word je voetbalcarriere toch nog wat!! Wel super leuk hoor.. Ik ga ervan uit dat je het team naar de overwinning helpt.
    kus maart  

  2. # Anonymous Anonymous

    Ha Siepie,
    fantastisch, maar is het niet: Shepherd. The Good Shepherd, de goede herder. Ik hoop dat ik je deze gelijkenis ooit voorgelezen heb, anders ben ik in gebreke gebleven. Ome Jan weet alles van dit verhaal, Hij lustte er wel pap van. Stuur zo snel mogelijk een wedstrijdverslag, graag met foto's. Moet ik Hugo, Johan, Louis, Johan en Youri al richting Accra sturen? Wat zijn de clubkleuren? En, denk aan Dixie, altijd een V-hals!
    Knuffel,
    Pa Dick  

  3. # Anonymous Anonymous

    Hoi zoon van me,

    Ik kan natuurlijk niet achterblijven. Ik snak naar een foto van je in tenue (al heb ik voor het eerst van mijn leven een pasfoto van je in mijn portemonnee)!
    Je voetbalactiviteiten met de jongetjes doen me denken aan de start van jouw voetbalcarriere in Middelburg onder leiding van Hans Koole. Wat was je een scheiterd, ik mocht geen seconde van het veld weg! Als ik toen had geweten hoe het met je voetballen af zou lopen was ik niet zo wanhopig geweest..........

    Dag lieverd,

    Anja  

  4. # Blogger Gizmo

    Waar kunnen we inzetten voor de poule?  

  5. # Anonymous Anonymous

    go go go goal!!!!!
    hahaha hee sieb denk je wel aan de achtergrond van de wezen? hun tere hartjes hebben al genoeg doorstaan, geef ze dan op ze minst een paar doelpunten mee dan hebben ze niet zoveel verdriet.
    het gaat je goed.
    Rob.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Beste neef,
    De Goede Herder, jawel: ik droom er soms nog van. Ik heb het boekje nog, of wat er nog van over is. Als je er prijs op stelt zal ik zo af en toe een paar regels over het wel en wee van Lammetje hier neer schrijven. Tante Marga en ik zijn benieuwd naar de volgende verhalen en de foto's; gaat vast nog wel een keertje lukken.  

  7. # Anonymous Anonymous

    Hoi Siebe,

    Onlangs kwam ik je blog tot ontdekking. Zo te lezen bevalt Ghana je wel! Geweldig!

    Vind je het goed dat ik af en toe mee lees?

    Good luck,
    Imke (dat meisje met dat zwarte heen- en weergaande haar)  

  8. # Anonymous Anonymous

    Misschien komt Feyenoord je nog scouten! Die hebben zoveel oog voor kwaliteit ;) Nog naar je zin daar? Heb t-shirt van JP voor je besteld want wilde er natuurlijk zelf ook 1 om aan mn collectie toe te voegen. Verder heb ik nog het hoofdbureau van de PvdA gevraagd of ze ergens in de kelder nog verkiezingsposters met Ad Melkert hadden liggen voor tegen het raam. Groeten uit Hollland waar de dauw al op de ramen staat.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Hey held!
    Ik zeg: geen medelijden met de wezen. Doorzetten, voor het vaderland, laat ze totaalvoetbal zien!
    Kom net terug van een weekend pittoreske Italiaanse vissersdorpjes... in de zee gezwommen, focaccia gegeten, het klinkt als een cliché maar oprecht: la dolce vita. Uitslag? Kus!  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.