Akwantuo

Siebe in Ghana


« Home

Akwaaba (welkom!)



Op deze website zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis naar Ghana. Als de Afrikaanse internetverbindingen dat toestaan zal ik hier zo vaak mogelijk stukjes schrijven en foto's plaatsen. Als jullie willen reageren op wat ik schrijf dan kan dat! Klik linksboven de tekst van mijn berichten op 'comments' en dan onderin op 'post a comment'. Het lijkt me leuk om op deze manier veel van jullie te horen!

8 Responses to “Akwaaba (welkom!)”

  1. # Blogger Gizmo

    Geen "Kuifje in Tibet", maar "Siebe in Afrika" ! Ik ja je avonturen volgen !  

  2. # Anonymous Anonymous

    Dag held, ziet er veelbelovend uit! Ik ben op avontuur in Italie, jij pakt het wat grondiger aan en vertrekt direct naar Afrika... is dapper en cool! Ik zal je avonturen met oprecht interesse volgen... veel plezier en succes!

    kiss kiss bang bang,

    Eveline  

  3. # Anonymous Anonymous

    Dag lieve lieve lieve achterachterachterneef.
    Groeten uit Drenthe!  

  4. # Anonymous Anonymous

    even proberen hoe dit werkt; Siebe is z'n zonnebril kwijt. Ik roep hierbij iedereen op mee te zoeken c.q de bril terug te bezorgen.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Een krullenbol van de Ghanese moerassen.
    Moet dankzij mij nu op zijn tellen passen.
    Heb je last van je blaas,
    Dat is jammer, helaas !
    Voor straf ga je maar in Ghana wild-plassen.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Mijn zonnebril is terecht! Had 'm op mijn werk laten liggen in 'de 77' (de bezorgauto). Omdat er vandaag toch wordt bezorgd met de 77 komt de bril met de interne post naar de Drukkerij!
    Tot zover deze mededeling. Ik ga inpakken!  

  7. # Blogger Gizmo

    zooo .. ik heb je blog aan mijn feedreader toegevoegd. Zo kan ik direct zien als je wat nieuws post.

    PS: het is verstandig om in je blog-template de "Show word verification for comments?" aan te zetten, anders staat het hier binnen de kortste keren vol met automatische spam. ... ja ook al in blogcomments helaas...  

  8. # Anonymous Anonymous

    Hee broer!!
    Wat goed om te horen dat het zo leuk is. Was nog wel even stress dus op het vliegveld!?
    Papa en mama missen je al heeel erg! Ik ook natuurlijk een beetje ( behalve de rotzooi in de badkamer;)

    Veel pleziet nog!
    kus maart  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.