Akwantuo

Siebe in Ghana


Foto's!

Allemaal een goed 2007! Om het nieuwe jaar in stijl te beginnen vandaag een fotoreportage!



Met MD in de huiskamer, thuis in Budumburam.


Met pa en ma voor m'n huis.


De barre bergwandeling deel II.


Maartje en Lennert op het strand van Kokrobite.


Een krokodil! Vlakbij Kakum national park.


Pa en ik op de markt van Kaneshie in Accra.




5 Responses to “Foto's!”

  1. # Anonymous Anonymous

    Hoi siebe,lotte en ik hebben de foto's met plezier bekeken leuk om jullie allemaal is te zien daar in Ghana.
    die krokodille foto is wel eng hoor!!
    veel plezier nog.
    groeten rob en lotte.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Mooi hoor! Je JP-shirt is veilig aangekomen zie ik. Jij ook nog het beste voor 2007! Zal binnenkort een mailen aangezien sms-en niet aankomen begreep ik van Dhr. B. Groet, Aldo  

  3. # Blogger Gizmo

    w00t .. een JP-shirt in Ghana !!!!

    Ook nog de beste wensen voor 2007 Sieb  

  4. # Anonymous Anonymous

    Balkenende uitdragen in donker Afrika... I applaud the effort!

    Zonder dollen, heel cool, Siebe, om wat beelden van je avonturen te zien. Ik ben weer gewoon kantoormiep. Vind je het geen mooie gedachte dat op deze maandagmorgen miljoenen mensen weer aan het werk gaan na (voor de meeste mensen) 2 weken vakantie? Extra lange files in NL, hier een rij bij de koffieautomaat, en ik probeer het verplichte nieuwjaarszoenen door iedereen een beetje te vermijden (je kent mij en mijn paranoia voor onbekende mensen die mij onverwacht aanraken hihi). De roltrap die wereld heet komt schokkend in beweging, piept en kraakt nog een beetje, maar de beweging is zo vertrouwd dat het binnen 3 treden lijkt alsof de ijzeren spijlen van mijn trede nooit stilgestaan hebben.

    Mijn wereld bestaat uit het tegenovergestelde van de jouwe: ik heb dit weekend 15 keer de Olympische piste van Sestrieres geskied. Alle cliché's waar.

    Dag lieve Siebe  

  5. # Anonymous Anonymous

    Hoi lieve Siebe, familie en nu natuurlijk ook Maart en Len,

    prachtige foto's en verhalen! Zo zien en horen over Ghana maakt je bewuster van de luxe en daarmee samengaand de verspillingen van ons eigen landje. Ben heel trots op je Siebe! Maart en Len, bevalt het daar? Blij met je rugzak lieverd? Niet te lang wegblijven hoor, mis jullie! x Maart  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.