Akwantuo

Siebe in Ghana


Op tournee met Pa en Ma

Twee meisjes in het land van de Dogon in zuidelijk Mali. Ik kan u verzekeren dat mijn familie en ik niets gedaan hebben om ze te laten rennen.

Een 'geest' in het land van de Dogon. Voordat er iets gevierd kan worden, trekt de rode geest erop uit om vrouwen en kinderen hun huizen in te jagen. Gewapend met lange takken slaat de geest buitengewoon vreemde kreten uit. Er was vrouw noch kind te bekennen.

De markt in Djenne. Vreemde etensluchtjes, rare muziek en mannen in jurken.

De moskee in Djenne. Het grootste van modder gemaakte gebouw ter wereld. Grappen over aanmodderen en met modder gooien mag u zelf verzinnen.

Ik geloof niet in poseren maar soms moet je als man je verantwoordelijkheid nemen. De foto werd gemaakt door ma, op gepaste afstand.

Ondanks dat het maar de vraag is of de schrijver van de Lonely Planet Mali de zonsondergang aan de Niger rivier ooit werkelijk gezien heeft leidde de gids der gidsen me probleemloos naar deze prachtplek.

1 Responses to “Op tournee met Pa en Ma”

  1. # Anonymous Anonymous

    hee hee siebe mooie foto's hoor leuk om weer eens wat van je te lezen man!
    ennen bedankt voor je groeten! jij ook dan....
    rob.  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.