Akwantuo

Siebe in Ghana


Winkelen in Afrika

Koelkasten. En vriezers...


Blenders en broodroosters. Voor batterijen moet u bij de buurman zijn.


Even langs de kapper. Nephaar voor de dames, een tondeuse voor de heren.


Vuilnishopen zijn overal. Gelukkig voor de winkelende mens worden deze keihard aangepakt door het plaatsen van bordjes.



4 Responses to “Winkelen in Afrika”

  1. # Blogger eline

    Hey! Siebe! Het ziet er wel heel goed uit bij jou, mijn gespetter-poep is inmiddels gelukkig wel geminderd. Verder eet ik nog steeds uit mijn neus hier. De organisatie die ik dus wou onderzoeken bestaat dus niet en plan b, dat bovendien ook nog niet bestaat, is nog steeds niet in werking getreden. Maar tis gezellig.. Kussies!!!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Heer Xbox,

    Kunt u naar mij zo'n prachtig exemplaar koelkast opsturen?
    Gaarne een met vriescompartiment.

    mvg,

    Jan.  

  3. # Blogger Unknown

    Hey you!

    Hoe is het daar? Schrijf eens even wat nieuws! Hier alles z'n gangetje, ik lever volgende week m'n scriptie in en een weekje daarna vertrek ik naar het immer zonnige Cuba! :) :)

    Tot over een tijdje!

    Sam

    ps. doe mij ook zo'n koelkast!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Hee Siebe,
    heb zojuist je site weer gevonden, je schrijft leuk! Alles flex daar, zo te lezen, houden zo. Check je laterrr, xx Lisa
    Ben je op tijd terug voor mijn bruiloft (6 september!!!)??  

Post a Comment



© 2006 Akwantuo | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.